دانلود آهنگ جدید | نغمه | دانلود فیلم

دانلود آهنگ جدید ، نرانه جدید و موزیک ویدئو جدید خوانندگان ایرانی فیلم mp3 music رپ موسیقی کنسرت حادثه عکس جالب عکس خفن نرم افزار پایان نامه مقاله دکترا کارشناسی ارشد وام مشاغل حقوق کارمندان کارگران رایانه قیمت موبایل تبلت لب تاپ
Header

شرح ماجرای حمله به تتلو + صحبت های امیر تتلو

| پنجشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۳، ۱۲:۴۹ ق.ظ | ۰ نظر
همانطور که مطلع هستید چند روز پیش در تعطیلات نوروزی امیرجان
 به مسافرت شمال رفته بودند که گویی توسط فردی ناشناس
 مورد حمله چاقو قرار گرفتند و به شدت زحمی شده اند . طی پرس و جو
و تحقیقاتی که داشتیم اطلاعات و عکس های بیشتر
از این ماجرا بدست اومده که در ادامه مطلب میتونید مشاهده نمایید





به نقل از خود امیر تتلو :  یهو یه ماشین که ۵تا نرّه غولِ مست توش بودن کنارم وایساد !!! یهو پریدن به ما و گردنبندمو زدنو با چاقو دستمو زدن !! عاشقِ گردنبندم بودم ، تو تمامِ عکسا و ویدئوها بود ! ۱۰۰ نفر داشتن باهام عکس میگرفتن یکی با چاقو اومد سمتم هیچکی جلو نیومد ، یعنی اگه میکشتنمم همه فقط نگاه میکردن !!! همونایی که ۱ ثانیه قبلش عاشقتم عاشقتم از دهنشون نمی افتاد !!!

من میخندم اما به خودم  این همه قبلِ عید گفتم حالم خوب نیست دعا کنید عیدِ خوبی داشته باشیم ، اما فِک کنم باز همه منو یادشون رفت


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی